Kako aplikacije za dopisivanje mijenjaju marketing

Aplikacije za dopisivanje imaju veliki potencijal da postanu efikasan marketinški metod zbog neposrednosti komunikacije sa kupcima. U eri aplikacija stepen konverzacije bit će jednako važan koliko i nivo prodaje.

Koliko se naših konverzacija dnevno odvija putem aplikacija za dopisivanje? Dobar dio njih, složit ćemo se bez prevelikog razmišljanja. Ušteda je samo jedan od razloga zbog kojih se takve aplikacije nalaze na našim pametnim telefonima. Drugi, jednako važni, podrazumijevaju digitalnu osviještenost društva koje je sraslo s visokom tehnologijom. Ona je na neki način kriterij za mnogo štošta danas, i njenom upotrebom mjerimo uključenost u savremene globalne procese.

Aplikacije za dopisivanje već polahko pokazuju kakav će utjecaj imati na biznis, odnosno marketing. “Marketeri” smatraju da će se njihovim korištenjem kompanije i poduzetnici vratiti temeljima trgovine – personalnom kontaktu koji uključuje prisan odnos sa kupcima. Način na koji se odvija prodaja, oglašavanje i servisiranje na internetu dobit će potpuno novu dimenziju u nadolazećim godinama.

U Kini 650 miliona ljudi mjesečno koristi WeChat aplikaciju u različite svrhe, počevši od transakcija novca do razmjene fotografija. Osam miliona preduzeća obavlja svoju internetsku trgovinu putem WeChata. Američke kompanije slijede put kineskih brendova koji su već uvidjeli mnoštvo mogućnosti koje nude aplikacije za dopisivanje.

U nastavku Vam predstavljamo tri najvažnije.

Sinteza najboljeg iz online i offline kupovine

Razgovor sa uslužnim i vedrim prodavačem koji nenametljivo daje korisne sugestije uvijek je bio visoko cijenjen. Prodaja je zanat koji se godinama brusi i uključuje umijeće komuniciranja.

Upravo će zbog toga već sada, i u bliskoj budućnosti, aplikacije za dopisivanje ponuditi najbolje iz online i offline prodaje. Omogućit će brendovima komunikaciju „jedan na jedan“ putem pametnih telefona. Bit će to „smart prodajni asistent“ koji će potrošačima pomagati u odabiru i kupovini.

Humaniziranje brendova

Brendovi će morati „naučiti“ kako da prihvate rizik i reaguju kao ljudi. To je više od komunikacije sa samim kupcima. Stimuliranje i olakšavanje interakcije između potrošača i bilo koga ko bi mogao ponuditi korisne informacije i uvide počevši od industrijskih eksperata do lojalnih korisnika nekog proizvoda ili usluge.

Za turističke agencije to bi značilo povezivanje gostiju čije je vrijeme dragocjeno sa turističkim vodičima koji nude rute za obilaske kulturnih i prirodnih zanimljivosti.

Konverzacija će biti kriterij za mjerenje

Aplikacije za dopisivanje imaju veliki potencijal da postanu efikasan marketinški metod zbog neposrednosti komunikacije sa kupcima. U eri aplikacija stepen konverzacije bit će jednako važan koliko i nivo prodaje.

izvor:poslovnisvijet

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s