Kako da promijenite pristup content marketingu

Zavisno od toga kako mu pristupite, content marketing može biti efikasna marketinška strategija ili samo još jedan „izvikani“ trend.

Gotovo svi smo čuli da je „sadržaj kralj“ u današnjem marketingu, ali mnogi ne shvataju kako ga mogu iskoristiti i pobrati njegove sočne plodove.

Zbog toga treba početi od osnova. Ukoliko želite da content marketing radi za Vas i Vaš biznis, postoji jedna jednostavna jednadžba koju trebate zapamtiti i uvijek je imati na umu.

Izgleda ovako: odličan sadržaj + odlična raširenost = odličan content marketing. Vrlo je jednostavno. Morate shvatiti da sam sadržaj nije dovoljan. Jednako je važno raditi i na njegovom dosegu. U nastavku Vam donosimo nekoliko savjeta koji će Vam pomoći da Vaš content marketing bude zaista efikasan.

Identificirajte utjecajne osobe i popularan sadržaj

Stara vojna izreka kaže da je vrijeme provedeno u izviđanju rijetko kada uzalud potrošeno. Možemo je primijeniti i u content marketingu. Istražujući uklanjate rizična nagađanja i povećavate šansu za uspješan ishod.

Stoga, Vaše početno istraživanje treba ići u dva pravca: identificiranje utjecajnih osoba i popularnog sadržaja.

Utjecajne osobe mogu biti blogeri, poduzetnici, ili bilo ko iz javnog života koga prate ljudi koji su slični Vašoj ciljanoj grupi do koje pokušavate doprijeti. Njih trebate kako biste lansirali Vaš sadržaj među potrošače. Postoji mnoštvo alata i web-sajtova koji Vam mogu pomoći da lakše pronađete utjecajne osobe. Jedan od njih je Alltop koji Vam nudi prikaz najpopularnijih blogova.

Nakon toga trebate ustanoviti kakvu vrstu sadržaja vole potrošači do kojih pokušavate doprijeti. Za to možete koristiti alate poput Ahrefsa.

Koristite okvire koji su se dobro pokazali

Postoji nekoliko načina kreiranja sadržaja koji su se pokazali dobrim. Navodimo Vam neke od njih kojima možete započeti.

Vodiči – Sadržaj koji ima između 3.000 i 20.000 riječi nije baš lahko pripremiti. Međutim, trud se isplati budući da Vas takav sadržaj postavlja u poziciju autoriteta.

Otvarači diskusija – Izaberite zanimljivu i aktuelnu temu kako biste privukli pažnju ljudi. Animirajte ljude na razmjenu mišljenja i sebe postavite kao moderatora.

„Zalijepljeni“ postovi – Nemojte pomiješati spamovanje sa postavljanjem postova na profil utjecajnih osoba sa kojima ste već stupili u kontakt i izgradili određeni odnos.

Vizuelizacija sadržaja

Nakon što ste napisali određeni sadržaj morate se pobrinuti da ga kvalitetno vizuelizirate. Razlog je jednostavan, sadržaj koji ima zanimljivu sliku ili slike bit će više podijeljen nego „suhi“ tekst. Daleko je veća šansa da će se ljudi zainteresirati za nešto što je vizuelne prirode.

Slajdovi, infografike i videi neki su od vizuelnih sadržaja koji imaju odičan efekat.

Promoviranje sadržaja

Kada ste napravili kvalitetan sadržaj koji može biti popularan i kada ste identificirali utjecajne osobe, trebate početi razmišljati o promociji.

Slijedeći korak je da pronađete utjecajne ličnosti sa kojima dijelite ciljanu grupu na društvenim mrežama i počnete ih pratiti. Nakon određenog vremena morate im predstaviti svoj sadržaj na ležeran i nenametljiv način. Ponekad se prilika sama od sebe ukaže kada utjecajna osoba objavi neki sadržaj koji Vi možete povezati sa svojim.

Naravno, ponekad ćete biti odbijeni, ali će većina ljudi s velikim brojem pratilaca željeti podijeliti Vaš sadržaj ukoliko je kvalitetan, zanimljiv i koristan.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s