Zadržite kupce uz pomoć ovih savjeta

Bilo da ste iskusan poduzetnik ili novajlija, važnost potrošačevog zadovoljstva trebala bi Vam biti prioritet. Samo su lojalni kupci, koji se rado vraćaju u trgovine, garancija stabilne kompanije.

Znate i sami šta se dešava kada Vam rashodi postanu viši od prihoda. Živi pijesak deficita nema baš obzira prema širini i inovativnosti Vaše poslovne vizije.

Stoga, voditi uspješan biznis ne znači samo prodati, već prodavati. (Ne)kontinuitet tog čina odlučit će sudbinu Vaše kompanije.

Donosimo Vam nekoliko praktičnih savjeta kako da učinite ljude svojim redovnim i lojalnim mušterijama koje se vraćaju po još.

Ne postoji zamjena za prisan kontakt

Znamo svi da automatizacija mnogih usluga donosi uštedu. To uključuje popunjavanje različitih formi na web-stranicama kao i slijeđenje telefonskih uputa. Ovakva ekonomičnost može Vas koštati budući da mnogi potrošači preferiraju uslugu koja podrazumijeva kontakt sa uposlenikom ili usposlenicom. Ljubazan i suosjećajan glas s druge strane slušalice cijeni se više nego što mislite.

Povežite se, budite proaktivni

Stvaranje emocionalne povezanosti s brendom nije moguće ukoliko imate potpuno dehumanizirajući koncept poslovanja. Iskazivanje poštovanja i stvarna briga o zadovoljstvu mušterije učinit će Vaš prodajni objekat poželjnim mjestom.

Uzmite u obzir i veliki značaj društvenih mreža putem kojih možete komunicirati sa svojim potrošačima bez posredništva. Ukoliko Vi cijenite njihovo vrijeme i novac koje su potrošili na Vaš proizvod, vratit će Vam se.

Priznajte očigledne greške

Gotovo je svaki potrošač nekada svjedočio situaciji u kojoj sniženi proizvod zapravo nije snižen. Jedna cijena na polici, a druga na kasi školski je primjer tog scenarija. Ne dopustite da kupac plaća Vašu grešku. Rijetko koji će Vam se vratiti nakon što shvati da je napravljen budalom.

Preuzeto sa: http://www.entrepreneur.com

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s