Postati i ostati uspješan…dvije različite stvari

Biti uspješan u poslu vjerovatno je teže nego ikad. Svaki dan se susrećete sa novim stvarima kao i konkurentima koji Vam odvlače pažnju. Teško je pratiti sve oblasti i porediti ih sa svojim poslom, kao i prosuđivati gdje su sve propusti i kako ih regulisati.

Naravno da trebate pratiti kako se ponašaju Vaši konkurenti i da trebate analizirati njihove strategije, ali isto tako trebate pogledati kako to Vi radite i osluškivati svoju okolinu i kupce/klijente.

Ako svoje proizvode reklamirate putem svoje stranice ili bilo kojeg načina oglašavanja, upratite kolika je potražnja; da li oscilira i zašto? Ako ste u gubicima ili padu interesovanja kupaca u potraživanju Vaših proizvoda, razmislite šta je to što Vi nudite klijentima, a oni ne žele.

Tri oblasti u poslu ne smijete uzimati zdravo za gotovo:

1. Klijente/kupce
2. Naslovnu stranicu web stranice Vaše firme
3. Kontakte na e-mail listi

Vaši klijenti

Poboljšajte svoj odnos sa klijentima. Ponudite im uslugu koju neće moći odbiti – ljubaznost i poklon za ostvarenu saradnju ili kupovinu (zavisno od vrste posla kojim se bavite). Idite ispred svoje konkurencije i razmišljajte dugoročno. Ne zaboravite da ste i Vi nečiji kupac i klijent.

Vaša web stranica

Zapamtite, samo jednom imate priliku da ostavite prvi utisak. Potrudite se da pridobijete klijente. Dizajn igra značajnu ulogu kad je riječ o pridobijanju kupaca, jer Vam omogućava da kreirate marketing trikove. Vaša stranica je ulazna karta u svijet Vašeg poslovanja, kreirajte je kao maksimalno dopadljivu. Testirajte koliko se dugo Vaši klijenti zadržavaju na stranici kao i šta je to od Vaših usluga što ih najviše privlači. Istaknite neke od svojih proizvoda i primijetit ćete promjenu. Statistike pokazuju da je nakon izmjena na stranici, SaaS kompanija zabilježila porast interesa korisnika od 17 posto. Što se tiče e-commerce poslovanja, povećalo se za 21 posto prihoda.

Kontakti na Vašoj e-mail listi

Najvrednija “imovina” Vaše firme su kontakti koje imate jer su oni ti koji Vam grade brend. Vaša e-mail publika je primarni način kako da izgradite i održite dobar odnos sa svojim klijentima. Probajte testirati svoje kontakte redovnim slanjem informacija o novostima Vaših proizvoda i usluga.

Zahvaljujući digitalnom svijetu u kojem živimo, prilike su tu, samo ih treba znati pametno iskoristiti.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s