Kako da radnici budu posvećeni koliko i vlasnici

Svaki poduzetnik bi želio da ima marljive radnike koji rad u preduzeću posmatraju kao očuvanje i unapređenje nečega što njima pripada.

Ljudi daju sve od sebe na poslu i istinski su posvećni samo onda kada osjećaju iskrenu brigu i vlasništvo nad onim što rade. Međutim, ne možete inspirisati ljude da se odnose kao vlasnici prema onome što rade davajući im razne bonuse i unapređenja. Predanost i lojalnost kod uposlenika može stvoriti samo sveobuhvatan plan i dugoročna vizija kompanije koju ima njen vlasnik.

Ukoliko želite da stvorite osjećaj vlasništva kod zaposlenih, trebali biste više voditi računa o sljedećim stvarima.

Novac ne može kupiti ljubav

Naravno, bilo bi naivno misliti da radnici ulažu svoje vrijeme i trud, a da pri tome ne očekuju novčanu naknadu. Ljudi imaju raznorazne potrebe koje moraju zadovoljiti kako bi živjeli. Iako dobri radni uslovi i normalna plaća mogu stvoriti lojalnost kod uposlenika to se ne događa uvijek.

Novčani stimulansi i kompenzacije možda izgledaju kao jednostavan način stvaranja osjećaja vlasništva kod radnika, ali u suštini ne mogu donijeti željenu predanost i marljivost. Više je to politika „quid pro quo“ koja na pijedestal stavlja materijalni interes. Zaposleni gledaju na rad kao na sporazum koji moraju ispoštovati kako bi izvukli novac koji im pripada.

Uložite u harmoniju i prisnost

Iskrena briga prema uposlenicima, a ne samo novčana stimulacija, kreira harmoničan i topal ambijent u kojem se oni osjećaju dijelom kompanije. Za mnoge HR stručnjake ovakvo nešto počinje liderstvom. Dobri lideri kreiraju okruženje u kojem su zadovoljstvo i razvoj radnika jedan od prioriteta što direktno utječe na njihov moral i energiju.

Odličan način da uložite u razvoj radnika jeste da im obezbijedite dodatne edukacije ili da finansirate njihove studije koji im mogu donijeti još bolju poziciju u kompaniji.

Možete im prepustiti da sami odluče kakve bi vještine željeli naučiti. Ne mora to biti strogo vezano za posao koji rade. Kupovina zdrave hrane i uplaćivanje članstva u nekom sportskom klubu, također, može biti dobra metoda za postizanje ovog cilja.

Dijelite važne informacije i podatke sa svima

Ukoliko posjedujete kompaniju, znate koliko Vam je važan svaki detalj kako biste je učinili što boljom i većom. Zbog toga podsticanje osjećaja vlasništva kod radnika podrazumijeva i dijeljenje najvažnijih informacija. Ovo uključuje apsolutni uvid u cjelokupnu sliku koju kreiraju brojevi (povećanje prihoda, gubici, namjera o otkazima i upošljavanjima).

Ukoliko zaposlene držite po strani (kada je riječ o novostima i promjenama), kako možete očekivati da kompaniju “svojataju” i daju joj svoj maksimum.

Preuzeto sa: http://www.forbes.com

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s