Izabrano 100 najdinamičnijih kompanija – Brend presudan za profit

Danas se više nego ikad ulaže u brend, jer su poslodavci svjesni da u „moru“ iste vrste proizvoda moraju da se nametnu inovacijama i da ponude drugačije od konkurencije. Brend  je „došao“ u poziciju koja je od presudnog značaja za poslodavce i proizvođače.

Zahvaljujući ulaganju u dinamiku brenda, mnoge kompanije već godinama uspijevaju biti vodeće u svijetu. IPG Mediabrands je kompanija koja se bavi marketingom, osnovala je Interpublic Group gdje je od 2007. godine do danas uloženo preko 37 milijardi dolara u marketing. Dio ove grupe je više od 8.500 marketinških stručnjaka koji su uvezani i rade u više od 130 zemalja.

IPG Mediabrands je u saradnji sa Joneom Bergerom, profesorom Univerziteta Wharton School u Pennsylvaniji, pokrenuo istraživanje kako bi dobio podatak o 100 najdinamičnijih kompanija u svijetu koje koriste nove svjetske metrike.

Prilikom istraživanja anketirano je više od 10.000 potrošača, na pet glavnih tržišta: Sjedinjene Američke Države, Velika Britanija, Njemačka, Kina i Indija. Potrošači su dobili pitanja o globalnim brendovima i tržišno određenim robnim markama. Analizirali su ukupno 1.200 brendova koji spadaju u globalne i ključne na tržištima poput brendova: Coca-Cola, Nike, BMW, itd.

U top 10 najdinamičnijih svjetskih brendova svrstali su: Google, Amazon, Samsung, Nike, Intel, NASA, BMW, Mercedes benz, Audi i Lenovo.

Ova analiza je prvi put urađena u svijetu i metode koje su korištene prilikom analize brenda su uključivale: stepen promjenljivosti tržišnih uslova, inovativnost, proizvode i usluge, kao i agilnost, društvene mreže (Facebook, Twitter Weibo), ocjenu robne marke i dugoročne planove brenda kompanija.

U konačnici, istraživanje je pokazalo da se svijet iz temelja promijenio i da je sve ono što je nekad važilo za brendiranje promijenilo svoj način primjene. Odnos između dinamike i rasta prihoda postoji čak i za tradicionalne marke. To upućuje na zaključak da je dinamika brenda ključna za buduća poslovanja.

“Ovo je iznimno važno istraživanje jer jasno pokazuje da je nužno mijenjanje u razvoju brenda kako bi se ostvarili bolji rezultati i dokazali smo da rast prihoda zavisi od dinamičnosti kompanije“, istakao je Mat Baxter, ekspert u Global Chief Strategy Officer (kompanija koja se bavi konsaltingom, razvojem brendiranja), prenosi marketingmagazin.eu.

Ukoliko želite saznati dodatne informacije o ovom istraživanju, posjetite www.thed100.com.

U nastavku Vam donosimo spisak 100 najdinamičnijih kompanija.

D100

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s