Biti ili ne biti – značaj društvenih mreža i savremenih načina komuniciranja

Komentar na događanja u Turskoj, sa aspekta marketing menadžera i jačine društvenih mreža. Konkretno komentar kolege Nedzad Kozadra Human Resources Specialist, Category manager, Marketing and Sales assistant u Johnson & Johnson:

Ne vjerujem da je postojala bolja reklama za Facebook, ili da budem precizniji, za FaceTime, od one koju je imao u petak 15.07. kasno naveče Predsjednik Turske Erdogan. U trenutku kada su sve sigurne i zvanične vladine komunikacije obustavljene, kada su nacionalne TV stanice blokirane, preostala je opcija obračanja ljudima preko FaceTime-a. Predsjednik Erdogan ju je iskoristio i napravio preokret na terenu. Ljudi su primili poruku i podržali ga.

Iako se kod ranijih poteza dalo primijetiti da Predsjednik Turske nije veliki fan društvenih mreža (samo nekoliko dana ranije je kritikovao Twitter), ovaj put je obračanje Turcima preko jedne od njih, odigralo možda i najznačajniju ulogu u sprečavanju državnog udara. Timu koji se nalazi oko njega treba čestitati na mudrosti i pribranosti, jer obračanje preko FaceTime je bila tačka preokreta. Vrlo vjerovatno bi to bio 5. u nizu uspješnih državnih udara u Turskoj, da poruka nije poslana.

Ako znamo da je Predsjednik Obama ključnu prednost za dobivanje izbora ostvario boljim korištenjem i upravljanjem društvenih mrežama, možda je ovo prilika da Predsjednik Turske redefiniše svoje stavove prema društvenim mrežama, i da sagleda koristi koje njihova upotreba nosi. Nakon što riješi osnovne probleme oko pokušaja državnog udara, treba iskoristiti momentum i napraviti bolju konekciju sa Turcima, ali i ostalima, baš preko Facetime-a. Ovakva prilika se ne pruža često.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s