Šta raditi i ne raditi u digitalnom marketingu

Danas gotovo svako ozbiljnije preduzeće ima kreiranu digitalnu marketinšku strategiju. Stoga, nije više pitanje da li ste razvili ovakav oblik marketinške aktivnosti, već koliko je ona efikasna i kakve rezultate donosi.

Digitalni marketing, posebno onaj na raznoraznim društvenim platformama, može itekako povećati profit kompanije i lojalnost potrošača.

U nastavku Vam donosimo nekoliko stvari koje trebate slijediti ili izbjegavati kako bi Vaše marketinške poruke bile što bolje prihvaćene u digitalnom ambijentu.

Pronađite prave komunikacijske kanale

Kako biste došli do Vašeg ciljanog tržišta koje ste ranije definirali, morate izabrati prave komunikacijske kanale. Odabir kanala ovisi o potrošačima i vrsti poruka koje im šaljete. Naprimjer, marketinške strategije vizuelne prirode najlakše i najefikasnije će biti realizirane korištenjem Pinteresta ili Instagrama, dok B2C (preduzeće – potrošač) strategije imaju veću šansu za uspjeh na Facebooku.

Postavljajte originalan sadržaj

Objavljujte samo kvalitetan i originalan sadržaj koji će ime Vaše kompanije istaći u moru drugih koje nemaju vlastitog sadržaja. Tako će Vas potrošači zapaziti i zapamtiti. Suština dobrog sadržaja je u njegovoj korisnosti, jedinstvenosti i vjerodostojnosti. Neka Vam ova tri elementa budu u glavi prilikom kreiranja svake poruke koju odašiljete potrošačima.

Dobro upoznajte konkurente i definirajte suštinu svog brenda

Da biste se diferencirali od ostalih igrača na tržištu, morate dobro poznavati njihovu poslovnu filozofiju. Prije nego što počnete ulagati u bilo kakvu marketinšku aktivnost, pa tako i digitalnu, trebali biste konstruirati i jasno definirati Vaš brend koji će sadržavati sve ono što nemaju brendovi konkurenata.

Angažiranje korisnika i personalizirani pristup su ključni

Digitalni marketing karakteriše pronalazak pravog načina da se angažiraju korisnici društvenih mreža i interneta općenito. Zbog toga morate poznavati ciljanu grupu, odnosno Vaše potrošače (kako im pristupiti i angažirati ih). Sadržaji koje objavljujete trebali bi podstaći konverzaciju i diskusiju na Vašoj stranici na društvenim mrežama.

Nemojte spamovati

Kvalitet, a ne kvantitet! Dobro zapamtite ovu rečenicu koja je ujedno i pravilo kada je riječ o postavljanju sadržaja. Ukoliko svaki čas objavljujete tekstove, slike i videe koji nisu dovoljno kvalitetni samo ćete iritirati korisnike koji Vas prate. Ukoliko to radite u kontinuitetu, zasigurno ćete izgubiti njihovu naklonost i pažnju.

Ne koristite rigidni prodajni pristup

Ljude već odavno ne zanimaju suhoparne prodajne ponude. Time ih svaki dan bombarduju raznorazne kompanije. Steknite njihovo povjerenje savjetima, rješenjima, idejama u kojima će biti suptilno inkorporiran Vaš brend.

//poslovnisvijet

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s