Pet temeljnih PR istina

Srž odnosa s javnošću je ustvari storytelling počevši od konceptualizacije, razvoja i prilagođavanja sadržaja.

Postoje neke univerzalne činjenice i istine koje svuda važe. Naprimjer, ukoliko čekate važan poziv, telefon neće zazvoniti dok ne odete u toalet. Kada posvetite svoje vrijeme traženju nečega, male su šanse da to zaista nađete.

Bilo da to shvatite kao čudnu slučajnost ili neki viši zakon, takve stvari će se uvijek ponavljati. Stoga, i u PR profesiji postoje neke univerzalne istine i činjenice koje Vam u nastavku predstavljamo.

Vaš posao nikada nije završen

Srž odnosa s javnošću je ustvari storytelling počevši od konceptualizacije, razvoja i prilagođavanja sadržaja. Posao PR profesionalca nije završen objavom saopštenja ili završetkom gostovanja u nekoj emisiji.

PR menadžer stalno kreira nove i zanimljive priče te se povezuje sa novim ljudima i organizacijama koje će ih dalje širiti. Kvalitetni PR sadržaji angažiraju javnost i utječu na formiranje mišljenja dugo nakon što su objavljeni.

Morate biti strpljivi i relaksirani kada je riječ o „nepoznatom“

Precizno i detaljno planiranje je svakodnevnica osobe zadužene za odnose s javnošću. Međutim, krizne situacije dolaze uvijek nenajavljene i s njima potpuno drukčije aktivnosti i potrebe klijenata.

Zbog prirode PR posla morate uvijek biti spremni na iznenadno i nepoznato. Svojim klijentima trebate osigurati već unaprijed razrađenu agendu krizne komunikacije koja će smanjiti vremenski rok potreban za kvalitetnu reakciju kojom će javnost biti informirana.

Prvi dojmovi prave razliku

Ovdje nije riječ samo o dojmovima koje ostavljamo svojom gestikulacijom i fizičkim prisustvom. Riječ je o svakoj vrsti kontakta, direktnog i indirektnog, sa predstavnicima javnosti i poslovnim partnerima. Naprimjer, da li su naslovi Vaših mejlova, najava ili saopštenja dugi i konfuzni? Da li sadržavaju gramatičke greške?

Osim toga, važno je i da dobro istražite osobe s kojima stupate u komunikaciju kako biste imali pravi uvid u stvari kada Vam te osobe zatrebaju.

Važnost stvaranja „konekcija“

Stvaranje novih poznanstava koja mogu biti od koristi klijentu za kojeg radite, kao i održavanje postojećih jedan je od najvažnijih zadataka PR menadžera.

Mnogo ste važniji nego što će Vam ikada to priznati

Često su aktivnosti i napori PR menadžera omalovaženi ili neprimijećeni. Zbog toga javnost zamišlja ovu profesiju kao nešto pomodno i usputno.

Ne dopustite da Vas to obeshrabri. Prezentiranje kompanije i brenda u najboljem svjetlu povećat će šanse za uspjeh klijenta za kojeg radite. Taj uspjeh bacit će i posebno svjetlo na Vaše aktivnosti bez kojih javnost ne bi imala pozitivan stav prema kompaniji ili organizaciji koju predstavljate.

Preuzeto sa: http://www.prdaily.com

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s