Kako na jeftin način povećati svjesnost o brendu

Ključna stvar je kako pristupate svojim sadašnjim i budućim kupcima.

Proces kreiranja brenda koji će Vam donijeti profit vrijedan kompletnog truda ne završava se pretvaranjem ideje u nešto opipljivo što se počelo dobro prodavati. Ukoliko su ljudi počeli kupovati Vaše proizvode, nalazite se tek na početku. Samo jedan mali dio tržišta zna za Vaš brend i još uvijek nemate lojalne kupce. Ovo je jedna od najosjetljivijih faza u izgradnji snažnog i popularnog brenda jer, iako ste ostvarili neke rezultate u glavama potrošača, ime Vaše marke nije dovoljno zvučno.

Budući da na početku rijetki imaju dovoljno finansija da bi marketinškim aktivnostima izgradili svijest o svom brendu, predstavljamo Vam neke efikasne načine da to uradite bez utroška mnogo novca.

Ključna stvar je kako pristupate svojim sadašnjim i budućim kupcima.

Educirajte ih

Najbolji primjer za ovaj savjet jeste poslovanje internetskog preduzeća Ties.com koje prodaje razne vrste kravata. Danas postoji mnogo internetskih prodavača raznoraznih stvari, ali samo jedan dio njih zaista zarađuje i opstaje.

Ties.com je vrlo jednostavnim metodama povećao prodaju i prepoznatljivost svojih brendova. Preduzeće je odlučilo da kroz mogućnost postavljanja raznoraznih pitanja kupaca ponudi korisne sadržaje koji su ujedno i odgovori na takva pitanja olakšavajući ljudima svakodnevne aktivnosti.

Primjer toga jeste kratki i efikasni priručnik o vezanju kravate koji kupcima pomaže da vrlo jednostavno vežu najpopularnije čvorove. Uposlenici Ties.coma su uvidjeli veliki potencijal u problemu vezanja kravate kojim suzatrpani internetski pretraživači.

Zabavite ih

Ne žele svi potrošači čitati o najnovijim naučnim istraživanjima u industriji u kojoj posluje Vaša kompanija. Neki će jednostavno posjećivati određene stranice zbog zabavnih i simpatičnih sadržaja uz koje se mogu odmoriti i opustiti zaboravljajući na stvarnost.

Zbog toga je zabavljanje jedan od odličnih načina da kreirate veću svjesnost o Vašem brendu i pojačate njegovu dodatnu vrijednost.

Uzmimo za primjer BarkBox, internetsku firmu koja šalje u određenim vremenskim razmacima raznorazne igračke i korisne stvarčice za Vašeg psa. Ljudi koji se pretplate na usluge ovog preduzeća imaju priliku da iznenade svog psa predmetima koji će im donijeti mnogo zabavnih trenutaka.

Obezbijedite im trenutke i iskustva koja će pamtiti

Jedno od osnovnih pravila u građenju prepoznatljivog brenda jeste kreiranje emocionalne povezanosti. Isto važi i za povećanje svjesnosti o Vašoj marki. Tako je simpatičan poklon Vašem lojalnom kupcu povodom njegovog/njenog rođendana ili neke godišnjice vrlo jednostavan trik koji će mnoge dirnuti i učiniti vjernim Vašoj kompaniji.

Preuzeto sa: http://www.entrepreneur.com

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s