Predstavljamo uspješne bh.firme – Kvalitet i poštovanje kupaca je vodilja firme SEFO

Kad je, sad već davne, 1996. godine registrovana firma Sefo doo prvobitno se bavila trgovinom. Vlasnik firme Elvir Sefo nije ni slutio da će se jednog dana odlučiti za proizvodnju čaja, zrnastih i praškastih proizvoda.

Startali smo odmah nakon rata i bavili se trgovinom do 2000. godine. U tom periodu stalno sam obilazio proizvođače i kad sam vidio kako se odvija proizvodnju čaja nešto me privuklo i osjetio sam želju da i mi to počnemo raditi.

U Italiji je jedna firma sa kojom smo sarađivali zatvarala proizvodnju čaja i prodavali su opremu. To je samo ubrzalo moju odluku i već 16.godina iz naše firme svakodnevno izlazi preko 100. SETI artikala  ističe Elvir Sefo.

Svima je poznato da u našoj državi nije lahko baviti se proizvodnjom ali firma Sefo se postepeno razvijala i izrasla u jedan zdrav privredni subjekt koji bi bio poželjan u bilo kojoj zemlji.
Trenutno je zaposleno 55. osoba koje svoju egzistenciju obezbjeđuju u proizvodnji, trgovini i distribuciji. Ono što vrijedi najviše istaći jeste da se sve obaveze izmiruju na vrijeme i sirovina otkupljuje od naših ljudi iz cijele BiH.

-Šipurak kupujemo iz Goražda i okoline, Uva, Majčina dušica i Vrijesak iz Hercegovine a Lipu i Zohvu iz srednje Bosne. Bitno je istaći, da naš narod zna, ovo je čisti čaj bez hemije jer su naše planine hvala Bogu još uvijek čiste i nisu zagađene. Pored toga što od naših ljudi otkupljujemo sirovinu, ambalaža je iz BiH, zatim proizvodnja i distribucija te na kraju lanca i trgovina, novac ostaje u BiH i tako se zemlja gradi riječi su Sefe.

Proizvodi SETI su prepoznatljivi u cijeloj BiH a da se radi o kvalitetnim artiklima potvrđuju svjetski certifikati koje je ova firma implementirala te izvoz od Australije, preko partnera u zemlje EU kao i SAD-a.

Sjećam se na samom početku ja sam mislio da samo pritisneš dugme i proizvodi sami izlaze ali nije tako. Mi smo se razvijali korak po korak, tehnologijom, edukacijom radnika, konstantnim mjenjanjem tržišta i mi smo bili primorani učiti iz dana u dan.
Ostvarili smo ogroman napredak po svim segmentima i u budućnosti nam je bitno održati stabilnost firme, pratiti napredak tehnologije i ulagati stalno u zaposlene, mislim da je to formula za uspjeh završava Elvir Sefo.

//KKD

Leave a Reply

