Kada Vam je potreban angažman agencije?

Predstavljamo Vam neke od znakova koji upućuju na to da su Vam potrebne usluge marketinške agencije.

Dok Vaše preduzeće i poslovni apetiti rastu, pitate se da li da nastavite samostalno obavljati marketinške aktivnosti u svojoj firmi ili trebate angažirati neku od agencija. Razvoj donosi i druge nedoumice kada je riječ o tome koliko je Vaša kompanija spremna odgovoriti na izazove koje donosi proširivanje poslovanja. Zapošljavanje novih uposlenika ili outsourcing samo je jedan od takvih primjera.

“Specijalizirana agencija može donijeti veliku vrijednost Vašem biznisu. Trik je u tome da odlučite kada su Vam potrebne usluge kreativne marketinške firme, ali i razumijevanje kako Vam ona može pomoći”, smatra Sylvia Schutte, direktorica nagrađivane agencije Stratitude.

U nastavku Vam predstavljamo neke od znakova koji upućuju na to da su Vam potrebne usluge agencije.

Preduzeće nema jasan smjer kretanja i strategiju

Ukoliko niste sigurni kako da se pozicionirate na tržištu ili ne znate kako da kreirate strategiju koja odgovara Vašim poslovnim ciljevima, onda Vam pomoć agencije definitivno treba. Umjesto što biste trošili novac na oglašavanje, iza kojeg ne postoji jasno razrađen plan, bolje Vam je da ga date firmi koja zna šta Vam je potrebno da biste rasli. Poduzetnički uspjeh je uslovljen dobrom marketinškom strategijom koja je daleko jeftinija od potpunog neuspjeha.

Vaši prihodi ne rastu dovoljno brzo

Kada prihodi preduzeća ne rastu dovoljno brzo kako biste opstali na tržištu, nemate mnogo vremena za razmišljanje – angažman profesionalaca postaje imperativ. Marketinške agencije mjere svoje rezultate sagledavajući povrat investiranog (ROI). Stoga, imat ćete jasan uvid u to koliko je angažman agencije pomogao Vašoj prodaji.

Uposlenici u marketinškom odjeljenju su zatrpani poslom

Ovaj scenarij je prilično uobičajen u malim firmama. Radnici nakon određenog vremena postanu preopterećeni poslom koji jedva stižu završiti. Budući da je to konstantna utrka s vremenom, teško da u njoj može biti mnogo kreativnosti koja je od esencijalne važnosti za dobar marketing.

Da inovativnost i kvalitet u marketinškoj strategiji ne bi ispaštali, prebacivanje jednog dijela posla na agenciju najbolji je način da rasteretite radnike i povećate svoje šanse za uspjehom.

Vaš marketinški tim nije dovoljno stručan

Marketing se stalno mijenja i razvija tako da ono što je vrijedilo jučer ne vrijedi i danas. Najbolji primjer za to je digitalni marketing. Stoga, ukoliko ne pratite nove trendove, mnoge prilike mogu proći pored Vas, a da to i ne znate.

Međutim, ukoliko angažirate agenciju, imat ćete marketinške usluge profesionalaca koji kontinuirano prate sve trendove u content marketingu, biznis strategijima, komunikaciji te grafičkom i web-dizajnu.

Koristite samo nekoliko komunikacijskih kanala

Da li stalno koristite jedne te iste komunikacijske kanale? Potvrdan odgovor na ovo pitanje znak je neophodnosti promjene. Marketinška agencija će Vam ponuditi veći i raznovrsniji izbor komunikacijskih kanala koji odgovaraju Vašoj poslovnoj viziji i marketinškoj strategiji.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s