Šta trebate znati prilikom otvaranja drugog prodajnog prostora

Biznis Vam cvjeta i razmišljate da otvorite drugi prodajni objekat na lokaciji koja Vam se čini zgodnom za to. Iako se to naizgled čini jednostavnim, ovaj poduhvat zahtijeva ozbiljnu pripremu i analizu. Nerijetko liči na pokretanje potpuno novog biznisa.

U nastavku Vam donosimo nekoliko stvari koje biste trebali uzeti u obzir prilikom otvaranja novog prodajnog mjesta.

Analizirajte Vaše trenutno poslovanje

Ukoliko želite proširiti poslovanje na drugu lokaciji, podrazumijeva se da Vam biznis dobro funkcionira. To uključuje dobru prodaju, previše kupaca u Vašem trenutnom prodajnom objektu te pozitivna predviđanja kada je riječ o zaradi u budućnosti.

Također, dobar znak za proširenje poslovanja su redovno „opustošeni“ magacini zbog velike potražnje, manjak prostora i osoblja zbog čega ne možete uslužiti dobar dio kupaca koji Vam odlaze.

Imate li novca u rezervi?

Čak iako imate dobru zaradu na sadašnjoj lokaciji, trebali biste dobro „izvagati“ dodatne troškove koje donosi novi prodajni objekat.

Plaćanje rente za prostor, nova oprema, uređenje enterijera i plaće koje donose nova zapošljavanja samo su neke od stavki na listi troškova.

Zbog velikih ulaganja i realnog rizika da na početku nećete imati zaradu koju očekujete na novoj lokaciji, budite spremni da kompenzirate gubitke novcem koji ste ostavili po strani. Budite oprezni kada je riječ o „razvlačenju“ finansija; ukoliko uzmete prevelik zalogaj, mogli biste upropastiti i novi i sadašnji biznis.

Jeste li istražili tržište?

Ne biste smjeli izgubiti iz vida da je Vaš trenutni uspjeh možda umnogome determiniran trenutnom lokacijom Vašeg objekta. Možda Vam je prometnost ulice u kojoj ste smješteni donosila veću zaradu od Vaših konkurenata čije radnje nemaju tako dobru lokaciju. Stoga, razmislite dobro da li ćete na novoj adresi imati istu potražnju i da li će Vam konkurenti biti bliži. Najbolje je za sve navedeno uraditi ozbiljnu analizu koja će Vam predstaviti stvarnu sliku.

Budite spremni na organizacijski izazov

Znate da ne možete biti na dva mjesta u isto vrijeme. Možete voditi samo jedan objekat, a za drugi ćete morati unaprijediti jednog od radnika u menadžera. Naravno, time sebe ne oslobađate odgovornosti. Na Vama je da do u detalje pratite stanje novootvorenog objekta i dajete savjete unaprijeđenom uposleniku što je organizacijski izazov na koji morate biti spremni.

//entrepreneur.com

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s