Zašto se trebate družiti sa ciljanom grupom Vaše kompanije

Mnogobrojne su prednosti direktnog kontakta sa potencijalnim i lojalnim potrošačima.

Marketinške aktivnosti usmjerene ka velikoj populaciji potrošača bez preciznog definiranja ciljane grupe bit će vjerovatno uzalud potrošen novac. Menadžment kompanije, posebno njen marketinški odjel, mora znati kakvu „ribu“ lovi i kojim mamcem.

Danas ćete često čuti kako je korištenje Google Analyticsa ili sličnih alata odličan način da upoznate svoju ciljanu grupu. Međutim, nijedan Vam softver ne može pružiti informacije koje možete dobiti direktnim kontaktom i druženjem sa osobama koje zapravo reprezentiraju Vaše primarne mušterije.

Ukoliko kreirate modni brend namijenjen adolescentima i želite da Vaše majice vidite na studentima i studenticama, morali biste biti u kontaktu s njima. Ne znači da Vam najbolji prijatelj treba biti devetnaestogodišnjak, ali trebali biste znati šta oni oblače ovih dana.

U nastavku Vam pojašnjavamo zašto Vam se druženje sa ciljanom grupom potrošača može itekako isplatiti.

Počet ćete razmišljati kao Vaši potrošači

Ukoliko ste u kontaktu sa svojom ciljanom grupom, shvatit ćete kako razmišljaju budući da boravite u njihovom okruženju što Vam itekako može pomoći. Stoga, za početak trebate otkriti gdje Vaši potrošači provode najviše vremena. Tako možete učestvovati u nekim njihovim aktivnostima i na taj način im se približiti. Iskoristite njihove hobije i događaje koje posjućuju.

Kada već uđete s njima u komunikaciju, važno je da zapažate stvari i dobro slušate.

Topnonprofits.com Vam sugestira da budete psiholog koji analizira tipove ličnosti, stavove, vrijednosti kojima osoba pridaje važnost, životni stil i ponašanje. Kada skupite dovoljno podataka, pokušajte ih primijeniti u Vašoj marketinškoj strategiji.

Bit ćete okruženi potencijalnim kupcima

Ne postoji bolji način za promociju Vaših proizvoda od druženja sa ljudima koji bi mogli biti potencijalni kupci.

Možda Vam ovo zvuči „previše“, ali sjetite se kako su se stvari odvijale prije interneta. Nema potrebe da se ustežete, proaktivni poduzetnici i znatiželjne mušterije nisu ništa novo. Osobe koje mogu biti Vaše mušterije ne moraju nužno postati Vaši lojalni potrošači. Mogu Vam dati neki koristan komentar zbog kojeg će Vam pasti na pamet dobra ideja kako da unaprijedite svoje proizvode.

Druženje sa ciljanom grupom podrazumijeva i interesovanje za njene probleme i želje. Sjetite se da mnogi globalno uspješni brendovi zapravo nude rješenja za potrebe i probleme koji su prisutni u svakodnevnici potrošača.

Brže ćete doći do novih ideja

Poduzetnici su često u fazi razvijanja biznisa puni ideja. Međutim, kako vrijeme prolazi nerijetko se desi da presuši taj izvor kreativnosti. Ukoliko ste u kontaktu sa Vašom ciljanom grupom, uvijek se možete sjetiti nekog prijedloga ili ideje do koje ste došli razgovorom sa nekim od potrošača. Ponekad je riječ o konstruktivnoj kritici koju ste čuli u nekoj od diskusija, a koja može promijeniti Vašu marketinšku strategiju ili poboljšati Vaš proizvod.

//entrepreneur

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s