Šta stimulira lojalnost potrošača?

U velikoj tržišnoj gužvi koja vrvi od konkurencije zadržavanje kupaca direktno utječe na blagostanje kompanije. Lojalnost potrošača temelj je uspješnog poslovanja. Nakon što animirate ljude na kupovinu, morate ih i zadržati što nije baš jednostavan posao koji ne podrazumijeva jasno definirane aktivnosti.

U nastavku Vam donosimo neke od najvažnijih elemenata kada je riječ o kreiranju i održavanju lojalnosti kod kupaca.

Iznenađenje

Ukoliko se želite izdvojiti na tržištu, morate se jasno razlikovati od konkurencije. Vaš brend mora nositi sa sobom jedinstvenu priču i vrijednost. Kvalitetne marketinške kampanje i aktivnosti u kojima dominira faktor iznenađenja učvrstit će vezu između Vas i kupaca i povećati njihovu lojalnost. Možete ih i s vremena na vrijeme iznenaditi nekim poklonom koji će im dati do znanja da mislite na njih.

Porodičnost

Ukoliko želite da ljudi budu vjerni Vašem brendu, morate se potruditi da kreirate porodičnu atmosferu. Prvi korak u tome jeste personalizacija Vašeg brenda koji treba ostavljati dojam pristupačnosti i brižnosti kakav ostavljaju najbliži krvni srodnici. Neki od načina za to su kreiranje tople i iskrene dobrodošlice na raznim komunikacijskim kanalima kao i uslužno i ljubazno osoblje u prodajnim objektima.

Poštovanje dogovora

U svakom biznisu važno je poštovati ranije postignut dogovor. Kupci su vrlo osjetljivi na to kada ih neko pređe i iznevjeri njihovo povjerenje. Ukoliko su naručili ili rezervisali određeni proizvod, potrudite se da ispoštujete dogovor. Ukoliko se desi nešto nepredviđeno, obavezno im javite za promjene.

Zahvalnost

Relacija potrošač – brend počiva na temelju razmjene. Potrošači Vam plaćaju tražeći određenu vrijednost zauzvrat. Ta vrijednost može biti proizvod, usluga ili nešto drugo manje mjerljivo.

Kada u toj razmjeni ponudite kupcima više nego što očekuju, mnogi od njih bit će Vam itekako zahvalni. Što više osjećaju zahvalnost više će Vam biti naklonjeni i zahvalni.

//entrepreneur/poslovnisvijet

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s