PR vodič za start-up

Start-upi zahtijevaju posebnu vrstu PR aktivnosti. Zbog ograničenost finansijskih resursa ljudi koji pokreću Start-upe nisu u mogućnosti izdvajati veće sume novca za angažiranje PR agencija.

S druge strane, zbog svoje dinamičnosti i ubrzanog razvoja imaju mnoštvo toga za podijeliti sa javnošću. Zapošljavanje novih radnika, otvaranje novih poslovnih prostora, predstavljanje jedinstvenih proizvoda i sklapanje partnerstava samo su neki od primjera aktivnosti za koje treba znati ciljana skupina.

Uzimajući u obzir finansijsku ograničenost ove vrste poduzetništva start-up menadžeri bi trebali razmisliti o saradnji sa iskusnim PR stručnjakom koji im može ponuditi PR stretegiju koju će sami implementirati.

Evo šta trebate uzeti u obzir ukoliko želite da se Vaš glas čuje na tržištu.

Jasne i efikasne poruke

Jedan od ključnih elemenata dobre PR strategije je precizno artikuliranje onoga što radi Vaše preduzeće, potrebe koje zadovoljava na tržištu (uključujući i to kakve probleme rješava) i onoga što ga čini jedinstvenim i drukčijim od konkurentskih. Stoga, morate imati jasno definirane ove elemente prije nego što započenete komunikaciju sa novinarima ili industrijskim stručnjacima.

Ovako izrađena PR strategija treba biti implementirana kroz sve komunikacijske kanale ukoliko želite izgraditi snažan brend.

Posvećenost trenutnim i potencijalnim potrošačima

Možda zvuči poput klišeja, ali ukoliko pokušate svima sve ponuditi ništa nećete zaraditi. Zašto? Svi žele poslovati ili kupovati od neke firme koja se specijalizirala za određenu vrstu proizvoda ili usluga. Potrošači su u potrazi za onim što na najbolji način može riješiti njihov problem ili zadovoljiti potrebu. Ukoliko na tržištu Vašu kompaniju prepoznaju kao najoptimalniji način za to onda Vas čekaju izdašne nagrade u formi lojalnosti i profita.

Stoga, odredite koji segment tržišta opslužuje Vaša firma i komunikacijski se usredsredite na njega. Ne znači to da ćete zauvijek ostati „zalijepljeni“ za taj „tržišni kolač“. Posmatrajte to, prije svega, kao kreiranje jedne snažne baze kupaca koja se uvijek može proširiti.

Koristite studije slučaja

Najbolji način da dokažete kvalitet i pouzdanost onoga što nudite na tržištu jeste da prezentirate priče zadovoljnih kupaca kojima se kupovina kod Vas i te kako isplatila. Karakteristično je za start-upe da predstavljaju i kupce koji su firmi pomogli u razvoju novih i boljih usluga ili proizvoda.

Ukoliko se fokusirate na ove temeljne elemente PR strategije Vaš start-up ima daleko veće šanse za rast i napredak

//prdaily.com

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s